Известие

Collapse
No announcement yet.

Претраква при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Претраква при палене

    Здравейте колеги.От скоро ми се случва когато запаля колата да претрака леко за около 2-3 секунди и след това сякаш си влиза в нормалния режим на работа на двигателя.
    Звукът е сякаш палите дизелов двигател.
    Има ли някой идея от какво може да е?

    И искам да питам къде мога да я закарам да я погледнат да кажат какво и има?
    Мерси на всички
    Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
    Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

  • #2
    Колега,

    запознай се по-добре с форума.
    Проблема ти явно е Вариатор.
    Можеш да погледнеш в търсачката какви теми ще излезнат при търсене с думата "вариатор"

    Можеш да намериш информация за сервизи в "Общ технически раздел"

    Успех!
    --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
    sigpic

    Comment


    • #3
      Колега извинявам се че не съм се запознал по обстойно, но като се има в предвид че нищо не разбирам напълно логично е че нямам идея какво да търся

      Но след като ми каза да потърся за "вариатор" и попаднах на 1 пост http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%E0%F2%EE%F0
      където е обсъждан подобен проблем.

      А в тази тема открих този линк http://www.youtube.com/watch?v=qbw1fGuKbHo
      При мен е абсолютно същото. точно като запалиш се чува това претракване и след 1-2 секунди се оправя, като звука на двигателя е такъв какъвто трябва да е.

      Сега ще допрочета какво са писали хората, за да видя какво да правя, но няма да се разсардя ако и вие подскажете нещо
      Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
      Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

      Comment


      • #4
        Според финансовите възможности или нов или ремонт на стария ,ремонтния комплект помага ако е за първи път ремонтиран и ако не е тракъл твърде дълго в противен случай изобщо не кара при някои коли изкарва 2-3 хиляди километра при други изкарва 8-10 хиляди което пак не е задоволително ....
        но при всяко положение новия кара повече от ремонтирания обаче цената му е висока за това всеки сам си решава
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #5
          За да си по наясно ще ти кажа че ремонтния комплект е около 15лв а чисто нов вариатор 300лв +/- 20 и труд около 50лв...
          Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
          Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
          Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
            За да си по наясно ще ти кажа че ремонтния комплект е около 15лв а чисто нов вариатор 300лв +/- 20 и труд около 50лв...
            Ок ама работата за смяната на ремонтния комплект е около 100лв до колкото съм запознат ... което е извращение ....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
              Ок ама работата за смяната на ремонтния комплект е около 100лв до колкото съм запознат ... което е извращение ....
              На мен лисан ми зе 150лв за труд, но освен вариатор имаше и водна помпа, масло, филтри, ремъци и ролки... Само за вариатора мисля че беше около 50лв...
              Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
              Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
              Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                На мен лисан ми зе 150лв за труд, но освен вариатор имаше и водна помпа, масло, филтри, ремъци и ролки... Само за вариатора мисля че беше около 50лв...
                Ако е около 50 е добре ама гледах в една негова тема за цените и т.н. беше обявил около 100лв

                Comment


                • #9
                  100лв е тъй като пак трябва да се зацепва и има доста за разглабяне.
                  --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Напълно е възможно, не искам да споря за нещо което не съм сигурен, просто имам такъв спомен за тази цена... А сега се и сещам, че аз тогава правих доста неща и той ми направи голяма отстъпка, че и вариаторчето беше на промоция и го барнах за 250лв... Еми съжелявам за грешната информация тогава. Живи и здрави !
                    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                      Напълно е възможно, не искам да споря за нещо което не съм сигурен, просто имам такъв спомен за тази цена... А сега се и сещам, че аз тогава правих доста неща и той ми направи голяма отстъпка, че и вариаторчето беше на промоция и го барнах за 250лв... Еми съжелявам за грешната информация тогава. Живи и здрави !
                      НЕ бе случва се просто работата е играчка затова е такава цената ... най оферта е със смяната на ангренажа тогава кажи речи си идва без пари ремонта

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
                        НЕ бе случва се просто работата е играчка затова е такава цената ... най оферта е със смяната на ангренажа тогава кажи речи си идва без пари ремонта
                        Както се получи в моя случай.
                        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                        Comment


                        • #13
                          А може ли да става въпрос за повдигачи на клапани???
                          sigpic33201
                          930 Quattroporte

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                            Както се получи в моя случай.
                            Е и в моя случай преди 10 000км+ ама са пак работи като чисто нов дизел ... като се запали е тежко ама след тва изчиства ...

                            Comment


                            • #15
                              Пак почнахте със спама,а после защо търсачката не струва и не върши работа.

                              Някой да спомена,че това тропане може да се получи и от лагери!?За повдигачите се каза.
                              Проблема може да е от няколко неща,за това ,колега,отиди да ти я види майстор!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X